обучение на карантине

АТ-1-19, 04.05.20

 
Picture of Гузель Гилязиева
АТ-1-19, 04.05.20
by Гузель Гилязиева - Monday, 4 May 2020, 9:44 AM
 

Упражнения. Герундий

Picture of Айнур Минниахметов
Re: АТ-1-19, 04.05.20
by Айнур Минниахметов - Monday, 4 May 2020, 10:42 AM
 

.

Picture of Анжелина Васина
Re: АТ-1-19, 04.05.20
by Анжелина Васина - Monday, 4 May 2020, 10:47 AM
 

Здравствуйте! 

Picture of Ильдар Фаррахов
Re: АТ-1-19, 04.05.20
by Ильдар Фаррахов - Monday, 4 May 2020, 10:50 AM
 

.

Picture of Родион Куликов
Re: АТ-1-19, 04.05.20
by Родион Куликов - Monday, 4 May 2020, 10:51 AM
 

/

Picture of Азат Зиятдинов
Re: АТ-1-19, 04.05.20
by Азат Зиятдинов - Monday, 4 May 2020, 10:54 AM
 
Зиятдинов Азат АТ-1-19
Picture of Тагир Латыпов
Re: АТ-1-19, 04.05.20
by Тагир Латыпов - Monday, 4 May 2020, 10:55 AM
 

англ

Picture of Альбина Шарафиева
Re: АТ-1-19, 04.05.20
by Альбина Шарафиева - Monday, 4 May 2020, 10:55 AM
 

.

Picture of Илья Лаптев
Re: АТ-1-19, 04.05.20
by Илья Лаптев - Monday, 4 May 2020, 10:55 AM
 

Лаптев Илья АТ-1-19 

Picture of Амир Насибуллин
Re: АТ-1-19, 04.05.20
by Амир Насибуллин - Monday, 4 May 2020, 10:56 AM
 
Насибуллин Амир 
Picture of Вадим Артемьев
Re: АТ-1-19, 04.05.20
by Вадим Артемьев - Monday, 4 May 2020, 11:00 AM
 

Здравствуйте


Picture of Алмаз Гаянов
Re: АТ-1-19, 04.05.20
by Алмаз Гаянов - Monday, 4 May 2020, 11:04 AM
 

1

Picture of Роман Искандаров
Re: АТ-1-19, 04.05.20
by Роман Искандаров - Monday, 4 May 2020, 11:08 AM
 

.

Picture of Роман Искандаров
Re: АТ-1-19, 04.05.20
by Роман Искандаров - Monday, 4 May 2020, 11:08 AM
 

.

Picture of Эрик Полка
Re: АТ-1-19, 04.05.20
by Эрик Полка - Monday, 4 May 2020, 11:10 AM
 

.

Picture of Евгения Захарова
Re: АТ-1-19, 04.05.20
by Евгения Захарова - Monday, 4 May 2020, 11:13 AM
 

Упр. 124

1. Никто не может продолжать жизнь без веры. 

2. … ей не понравилось быть отброшенной назад, в состояние рабства. 

3. Он шумно приветствовал меня, но я резко прервал его отдавая ему телеграмму. 

4. «Она не может уснуть без разговора и свидания с вами еще хоть раз», сказал я. «Ей не нравится мысль о расставании с вами». 

5. Без обличения чувств в слова, они пожелали друг другу всего хорошего. 

6. Я помню громкий смех, что был унесен ветром прочь от меня. 

7. Оттуда раздался звук закрывания двери, которая затем закрылась. 

8. По пробуждении она быстро оделась и покинула дом. 

9. Он почувствовал себя лучше после написания письма. 

10. «Это неправильно, ненавидеть это», сказал мистер Бантинг, становясь назидательным. 

11. Вы не возражаете дать мне ваше имя и телефон? 

12. К сожалению, эта плодотворная тишина была прервана хлопком двери. 

13. Он никогда не прекращал болтовню. 

13. Хорошо, это не мой выбор, лгать вам. 

 

Упр. 127

1. After breakfast, Mr. Wardle said, referring to his guests: "You do not mind going skating? The weather is beautiful, and we have the time. " 

2. All readily agreed, and the ladies began to ask Mr. Winkle  joining them. They were convinced that he is a great athlete, so he never missed an opportunity to show off his art. 

3. But Mr. Winkle said that he is being out of practice.

4. The ladies insisted that he went with them and showed them his art. 

5. It is useless to say that he does not have skates: a few pairs was imediately offering him 

6. After that, Mr. Winkle could not go to the rink. 

7. When they got to the lake, Mr. Bob Sawyer put on his skates and began to make circles on the ice, not stopping for a moment to catch his breath. 

8. Poor Mr Winkle started by noticing that it was very slippery: he couldn’t even stand on the ice if someone didn’t support him. 

11. Suddenly Mr. Pickwick, not knowing that his young friend can not stand on the ice unassistedly,  called  Sam from the other side of the lake. 

12. Sam could disengage oneself from Mr. Winkle’s grasps, just pushing him away. 

13. The poor Mr. Winkle fell and sat down on the ice, not even trying to raise. 

14. Mr. Pickwick was indignant that his friend telling everyone that he's a good athlete. 

15. He expressed his indignation that called Mr. Winkle braggart and humbug.

Picture of Ангелина Андреева
Re: АТ-1-19, 04.05.20
by Ангелина Андреева - Monday, 4 May 2020, 11:14 AM
 

Здравствуйте, 

  124

  • 1) Никто не может продолжать жить без какой-либо веры. 2) Ей не нравилось погружение в рабское состояние. 3) Он поприветствовал меня тихо, но я прервал его молчание вручением телеграммы. 4 "Она не сможет уснуть не увидев тебя и не поговорив с тобой ещё раз", сказал я. "Ей не нравилось думать о твоем уходе." 5) Без лишних слов, они попрощались друг с другом. 6) Я помню громко смеялся и ветер уносил этот смех от меня. 7) Послышался звук захлопывающейся двери и затем замка. 8) Проснувшись она быстро оделась и покинула дом. 9) Он чувствовал улучшения, написав письмо. 10) "Ненависть это не хорошо", сказал Мистер Бинтинг. 11) Не мог бы ты представиться и дать мне свой номер, пожалуйста? 12) Эта неловкая тишина была нарушена звуком ударяющейся двери. 13) Он никогда не переставал разговаривать. 14) Хорошо, это не будет использовано в моем желании соврать вам.  

        127

  •  
    1. After breakfast, Mr Wardle said, referring to his guests: "You do not mind to go skating? The weather is beautiful, and we have the time. " 2. All the readily agreed, and the ladies began to ask Mr. Winkle to join them. They were convinced that he's a great athlete, so he never missed an opportunity to show off his skill. 3. But Mr. Winkle said that he had not practiced (tobeoutofpractice): he was not smiling in the presence of the idea to show the ladies that he does not know how to skate. 4. The ladies began to insist that he went with them and showed them his art. 5. It is useless to say that he does not have skates: he immediately offered a few pairs. 6. After that, Mr. Winkle could not go to the rink. 7. When they got to the lake, Mr. Bob Sawyer put on his skates and began to describe circles (tomakecircles) on the ice, not stopping for a moment to catch his breath. 8. Poor Mr. Winkle stood for a few minutes with skates in hand and not knowing how to wear them, he was screwing their sharp ends back (withthepointsbehind). 9. Finally, the horses were put on. Before we get to his feet, Mr. Winkle asked Sam to help him. 10. He began by saying that he had noticed that it is very slippery: he could not even stand on the ice, if someone did not support it. 11. Suddenly, Mr. Pickwick, not knowing that his young friend can not stand on the ice without assistance (unassisted), Sam called from the other side of the lake. 12. Sam was able to escape from the hands of Mr. Winkle (todisengageoneselffromsomebody'sgrasp), only pushed him away. 13. The unhappy Mr. Winkle, and sat down on the ice, not even making the attempt to rise. 14. Mr. Pickwick was indignant that his friend was telling everyone that he's a good athlete. 13. He expressed his indignation that called Mr. Winkle braggart and humbug.